  • Data: 2021-03-21 20:16:07
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 21 marca 2021 o 19:58:14 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
    > Przestań już pajacować i robić z siebie pośmiewisko.
    Wiadomo było debilu że nie potrafisz policzyć to i odpowiedź będzie chamska jak na
    wiejskiego chama z pokolenia na pokolenie przystało. Ciebie temat oszczędzania wody
    nie interesuje. Srasz do latryny, wodę masz że studni i dlatego masz smród w domu bo
    się nie myjesz i nie sprzątasz? W miastach tak się nie żyje. Są miasta w których metr
    sześcienny wody ze ściekami kosztuje trzy dychy. Piętnaście złotych za metr wody ze
    ściekami to przeciętna stawka dla Polski. I ty stary głupi chuju twierdzisz że nie
    opłaca się użyć szarej wody i oszczędzić sporo kasy rocznie. Tobie się nie opłaca a
    innym się opłaci.