  • Data: 2021-03-21 20:54:40
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 21 marca 2021 o 20:24:02 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    na wiejskiego chama z pokolenia na pokolenie przystało. Ciebie temat oszczędzania
    wody nie interesuje. Srasz do latryny, wodę masz że studni i dlatego masz smród w
    domu bo się nie myjesz i nie sprzątasz? W miastach tak się nie żyje. Są miasta w
    których metr sześcienny wody ze ściekami kosztuje trzy dychy. Piętnaście złotych za
    metr wody ze ściekami to przeciętna stawka dla Polski. I ty stary głupi chuju
    twierdzisz że nie opłaca się użyć szarej wody i oszczędzić sporo kasy rocznie. Tobie
    się nie opłaca a innym się opłaci.
    > Wskaż tych, którzy korzystają z takiej wody i którym to się opłaci, albo
    > przestań pierdzielić głupoty. Twoje obelgi pod moim adresem nie robią na
    > mnie wrażenia, bo wszyscy wiedzą, że jesteś niezrównoważony umysłowo.
    Miliardy much jedzą gówno. Ty też je jesz bo miliardy mylić się nie mogą. Wszyscy to
    kto? Niby ty i kundel to ci wszyscy. Trochę was mało na siedem miliardów. Twoje
    obelgi na mnie też nie robią wrażenia ale nie dlatego że wszyscy itd. Tak zwyczajnie
    byle kto nie może mnie obrazić a ty właśnie jesteś byle kim.