  • Data: 2021-03-21 20:36:07
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Myjk napisał:

    > Oszczędzanie pieniędzy to nie jest, bo terma też kosztuje. Ja to robię
    > dla oszczędzania czasu głównie

    Można po prostu kupić czajnik z termosem i termostatem. Taki, jak w każdym
    japońskiem pokoju hotelowym. Po przegotowaniu utrzymuje temperaturę wody
    nieco niższą od wrzenia przez dowolnie długi czas. Da się kupić również
    w Polsce. Tańszy niż terma. Japończycy przez zaoszczędzenie każdego dnie
    dwóch minut przy porannej herbacie, stali się potęgą gospodarczą. A my
    możemy być drugą Japonią.

    > -- szczególnie że PV mam na dachu.

    Proponuję wpisać to do sygnaturki. To będzie duża oszczędność czasu.

    --
    Jarek