  • Data: 2021-03-21 16:26:01
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 21 marca 2021 o 15:53:47 UTC+1 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    skończyła. Jeśli chcesz zrezygnować z kuchenki gazowej na rzecz elektrycznej to gaz
    był by tylko do ogrzewania i mycia. Rozważ zakup kotła na pellet.

    nie tylko dodawanie i odejmowanie a również dzielenie i mnożenie których nie
    ogarniasz. Jak czegoś nie ogarniasz to zostaje ci uwierzyć.
    > Chwila, chwila, ale to ty tutaj rzuciłeś taką kwotą. Udowodnij, że masz
    > rację. Wszyscy jak jeden mąż twierdzimy, że nie da się tyle
    > zaoszczędzić. Ba... nawet uważamy, że twoje pomysły są kompletnie
    > nierealne do realizacji, a Ty zamiast się zastanowić nad tym i wyciągnąć
    > wnioski to brniesz w tej swojej głupocie jak uparty osioł.
    Dokąd baranie nie udowodnicie że nie mam racji a moje wyliczenia są nieprawidłowe mam
    rację. Cena wody znana, cena za śmieci znana, zużycie wody znane. Mogą być
    jednostkowe przypadki że ktoś ma własną studnie. Gdyby nie mnożenie dałbyś radę.