  • Data: 2021-03-21 21:24:10
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dostałaś tu już mnóstwo odpowiedzi teoretycznych od fachowców :-), więc
    > ja mogę się podzielić tylko swoim doświadczeniem. Mam dom podobny
    > powierzchniowo i materiałowo (z tym że to szereg skrajny) i
    > zapotrzebowanie na wodę podobne, też 2+2. Od kilku lat mamy piec gazowy
    > dwufunkcyjny kondensacyjny z zasobnikiem (Viessmann Vitodens 111-W).
    nareszczie ktoś konkretnie odpisał.
    > Zasobnik niewielki, bo to przy kondensacyjnych wystarcza. I to
    > rozwiązanie jak najbardziej się sprawdza - gdy jedna osoba się kąpie,
    > można równocześnie zmywać naczynia,
    tak jak przy każdym innym nowoczesnym piecu, tyle że w momencie
    odkręcenia i zakręcenia będzie wahnięcie temperatury
    > nadąża przy tym z ogrzewaniem nawet
    > w czasie silnych mrozów.
    oczywista oczywistość.

    > Generalnie w kwestii ogrzewania i grzania wody
    > piec zapewnia pełen komfort, czysty i bezwysiłkowy. Nie wyobrażam sobie
    > życia z grafikiem rodzinnych kąpieli, mycia naczyń czy dorzucania do pieca.
    to trochę poza tematem, ale zastanów się co to wnosi do dyskusji. czy
    chcesz wyśmiać wszystkich użytkowników gazowych przepływowych
    podgrzewaczy wody użytkowej? Bo takie "grafiki" są chlebem powszednim w
    milionach domów od 2 pokoleń. tym bardziej ze rzadko się spotyka
    kondensacyjny przepływowy ogrzewacz wody.
    wracając do tematu
    termet 3 tyś,
    veissmann 9 tyś.
    Czyli za funkcję stabilizacji temperatury wody podczas poboru z
    kolejnego kranu zapłaciłeś 6 tysięcy złotych? Taniej było podłączyć
    drugi kocioł!
    Ale jak to mówią: Kto bogatemu zabroni?
    ToMasz

    Ps. nie bierz tego do siebie, ale Majka pisała o 20 tyś na całą inwestycję