  • Data: 2021-03-22 06:00:29
    Temat: Re: Czeka mnie REWOLUCJA. Gaz.
    Od: Runt <r...@s...prv> szukaj wiadomości tego autora

    --

    > Kłamiesz
    a jednak czytasz ;-)))

    > pizdziak
    jak sie miewa twoja przerośnięta ropiejąca łechtaczka którą nazywasz
    górnolotnie orzeszkiem ziemnym ? ochrzcili cię nożem n'est pas?;-)))

    >vel runt
    c-vel zenek ;-)))

    >dziura w dupie.
    skad u ciebie zenusiu to zamiłowanie do kichy stolcowej?
    czyzbys tesknił za czasami kiedy pracowałeś u hanssa w sowieckim burdelu
    dla zaslużonych nazistów?

    >ty nie masz rodziców.
    zenusiu, od moich rodziców wara ty psi bękarcie!

    Masz coś do powiedzenia w temacie pieców gazowych? jak nie to WON!

    A tu twój głos w dyskusji na pl.misc.budowanie ;-)))

    "Wiadomo było debilu że nie potrafisz policzyć to i odpowiedź będzie
    chamska jak na wiejskiego chama z pokolenia na pokolenie przystało.
    Ciebie temat oszczędzania wody nie interesuje. Srasz do latryny, wodę
    masz że studni i dlatego masz smród w domu bo się nie myjesz i nie
    sprzątasz?"

    Jesteś człowieku (?) psychopatą!

    --
    Runt