  • Data: 2014-05-04 00:22:22
    Temat: Re: Czy będzie gaz?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pawel "O'Pajak" wrote:
    > Chalupe mam ogrzewana gazem i brutalnie powiem, ze mam gdzies caly
    > Majdan, "rewolucjonistow", ktorzy wynajeli snajperow zeby zrobic
    > wieksza zadyme i obalic wladze, ktora wczesniej legalnie wybrali,
    > piewcow UPA/UON odpowiedzialnych za bestialstwo na Polakach, nie sa
    > oni warci wiecej niz obnizenie temp. w moim domu o 1 oC.

    hm...

    masz w dupie ale ładnie łykasz propagandę putinowską...

    powtarzasz słowo w słowo to co dzień i noc sączą wszystkie media Putinlandu.

    Obserwowałeś jak sie działo na majdanie?

    zauważyłeś że nie było samosądów, nawet złapani członkowie osławionych
    tituszek wychodzili z rąk demonstrantów w jednym kawałku.

    Dobrze wiesz kto przysłała snajperów, nie udawaj.

    Zauważyłeś, jak długo rząd Ukraiński zwlekał z użyciem siły po tym jak
    zostały uruchomione oddziały rosyjskich terrorystów? Oni wiedzieli że jak
    dojdzie do użycia siły to poleje sie krew także całkiem niewinnych ludzi.

    Trafienie pod protektorat Putina to zła droga dla Ukrainy, to zacementowanie
    istniejącego systemy, utrata jakichkolwiek szans na normalność, na godne
    życie. Rosja jest państwem faszystowskim, jest tyranią, rządzoną przez bandę
    kryminalistów i złodziei pod przywództwem herszta Putina.

    Putin zrobiła dla nas jako obywateli wolnego świata bardzo wiele, pokazał
    swoją kacapską bandycką twarz i należy mieć nadzieje, że rzady Europy i USA
    i innych wolnych państw zapamiętają tę twarz i nie wrócą już do poprzedniej
    polityki.

    Myślę że Putin nie zdecyduje sie na bezpośrednią agresję na Ukrainę, bo tak
    naprawdę nie wie co zrobi Obama... ale wie że w wojnie konwencjonalnej Rosja
    nie miała by raczej żadnych szans w starciu z siłami NATO i USA.

    Oczywiście być może Putin jest wariatem który chce rozpętać wojne nuklearną
    ale wtedy to pozostaje nam mieć nadzieje że istnieje życie po życiu.