  • Data: 2014-05-04 11:57:19
    Temat: Re: Czy będzie gaz? [OT]
    Od: uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-05-04 10:24, Marek Dyjor pisze:

    > co za brednie...
    >
    > Nie jesteś sobie w stanie wypracować zdania na temat jak działa Rosja?
    > znaczy łamanie praw człowieka, wszechobecna korupcja, sądy całkowicie
    > zależne od decyzji wodza... nie są wg ciebie faktem?
    >
    > więc czym są? wymysłami imperialistycznych podżegaczy?

    > NATO nie wejdzie na teren Rosji, NATO może zneutralizować siły
    > powietrzne, lądowe oraz środki łączności na ternach zajętych przez
    > Rosję oraz terenach pogranicznych. Ten okręt który stoi na możu
    > czarnym może w każej chwili zlikwidować cała flotę czarnomorską, ota
    > tak, jednym kliknięciem myszki.

    ROTFL.
    Nato jest wszechmogące i wszechmocne, a mimo wszystko wpier.... dostaje
    od zamachowców, którzy nie dysponują najnowocześniejszą technologią,
    którzy w ciągu jednego dnia potrafią zniszczyć kilka najważniejszych
    obiektów w państwie i zabić ponad 3 tys. ludzi.
    Wietnam, Korea, Afganistan to są wielkie porażki z prostego powodu, ze
    Stany potrafią walczyć tylko i wyłącznie z przeciwnikami posługującymi
    się zbliżoną technologią i obiektami, które da się zbombardować, ale nie
    są przygotowane do walki partyzanckiej.
    Zbombardują kilka obiektów w Rosji, ale co z tego?
    Rosja od czasów powojennych dysponowała i dysponuje ogromnym arsenałem
    broni, równie nowoczesną technologią co Stany.
    Ale dzięki temu, że wyrzutnie rakiet są w ciągłym ruchu, są przewożone z
    miejsca na miejsce i dlatego są trudne do namierzenia i zlikwidowania.
    Zachód dobrze o tym wie i dlatego się boi.

    > Rosja nie moze nikomu dostarczaj nowoczesnej broni bo rosja takiej nie
    > produkuje...

    Produkuje, ale się nie dostarcza najnowocześniejszej broni tylko robi
    się interes na broni przestarzałej i już niepotrzebnej.
    Podobnie też czyni USA dostarczając tylko przestarzały sprzęt, nawet
    swoim, rzekomym sojusznikom - tu mała dygresja odnośnie Polski.

    > Talibowie nie sa przyjaciółmi Rosji i raczej nie zostaną.
    >
    > a co do interwencji... nikt nie będzie bombardował moskwy bo i po co.
    >
    > imho dyskusja jest teoretyczna bo Rosja nie rozpocznie otwartej wojny
    > z Ukrainą, bo taka wojna była by dla Rosji zbyt kosztowna i to nie
    > tylko finansowo.

    Ale doprowadzi do destabilizacji kraju, który stopniowo przyłączy do
    federacji, a zachód nic z tym nie zrobi, bo się boi. Boi się zarówno
    bezpośredniej konfrontacji militarnej jak i skutków gospodarczych. Rosja
    posiada ogromne bogactwa naturalne: złoto, metale szlachetne i
    nieszlachetne, uran, węgiel, gaz, ropę oraz ogromne obszary rolnicze.
    Jest w stanie się sama wyżywić i uniezależnić od zachodu, a przy tym
    doprowadzić do destabilizacji światowego rynku, który jest uzależniony
    od rosyjskich dostaw.
    Posiada także społeczeństwo, które już wielokrotnie udowadniało, że
    potrafi pokonać każdego agresora. Jak nie nowoczesną bronią i siłą to
    liczebnością oraz umiejętnością przetrwania w najgorszych warunkach,
    które przekraczają możliwości każdego obywatela USA czy UE.
    Zachód zdaje sobie z tego sprawę i dlatego tylko kończy na obietnicach
    sankcji, bo wie, że urzeczywistnienie sankcji wobec Rosji wywoła
    ogromny, światowy kryzys gospodarczy, na którym mogą zyskać tylko Rosja
    oraz Chiny.