  • Data: 2014-05-04 10:24:39
    Temat: Re: Czy będzie gaz? [OT]
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik wrote:

    > To co się na Ukrainie dzieje wiesz z tendencyjnych środków masowego
    > ogłupiania. Według nich Putin zły i w to uwierzyłeś. Nie twierdzę że
    > on jest dobry. Ale nie mam podstaw twierdzić ze jest zły bo nie znam
    > go tak dobrze jak Ty z telewizji.

    co za brednie...

    Nie jesteś sobie w stanie wypracować zdania na temat jak działa Rosja?
    znaczy łamanie praw człowieka, wszechobecna korupcja, sądy całkowicie
    zależne od decyzji wodza... nie są wg ciebie faktem?

    więc czym są? wymysłami imperialistycznych podżegaczy?

    > Jak sobie wyobrażasz konfrontacje
    > militarną pomiędzy Rosją a NATO i USA? Bo ja sobie nie wyobrażam. Na
    > terenie Rosji NATO I USA nie mają żadnych szans.

    NATO nie wejdzie na teren Rosji, NATO może zneutralizować siły powietrzne,
    lądowe oraz środki łączności na ternach zajętych przez Rosję oraz terenach
    pogranicznych. Ten okręt który stoi na możu czarnym może w każej chwili
    zlikwidować cała flotę czarnomorską, ota tak, jednym kliknięciem myszki.

    > W Wietnamie
    > Amerykanie zabili co czwartego Wietnamczyka i nie wygrali. W krajach
    > arabskich udało im się obronić Kuwejt przez Irakijczykami. Poza tym
    > żadnych specjalnych osiągnięć nie mają. W Afganistanie niby spokój.
    > Ciekawe co by tam było jak by Rosja zaczęła dostarczać Talibom
    > nowoczesną broń?

    Rosja nie moze nikomu dostarczaj nowoczesnej broni bo rosja takiej nie
    produkuje...

    Nowoczesną broń Rosja kupuje na zgiłym zachodzie.

    to co Rosja produkuje to w wieszości sprzęt dobry dla Afrykańskich kacyków,
    neistety nie ma sie ona nijak do broni produkowanej na złym zachodzie.

    > Amerykanie tak robili w czasie wojny Rosyjsko
    > Afgańskiej i Rosjanie musieli się wycofać. Amerykanie mieli kawal
    > drogi żeby dostarczyć broń. Rosjanie mają bliżej. Talibowie nie będą
    > mieli oporów moralnych przed braniem broni od Rosjan. Wojnę z
    > Rosjanami wygrali. Teraz nie prowadzą z Rosjanami żadnej wojny. No i
    > wróg ich wroga stanie się przyjacielem.

    Talibowie nie sa przyjaciółmi Rosji i raczej nie zostaną.

    a co do interwencji... nikt nie będzie bombardował moskwy bo i po co.

    imho dyskusja jest teoretyczna bo Rosja nie rozpocznie otwartej wojny z
    Ukrainą, bo taka wojna była by dla Rosji zbyt kosztowna i to nie tylko
    finansowo.