  • Data: 2009-10-14 13:55:08
    Temat: Re: Czy dam rade wybudowac?
    Od: "rrr." <d...@w...or> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik kris napisał:

    > Użytkownik "arecki1338" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jak masz działke i 240tys to za rok sie wprowadzasz;))

    Siema
    tak samo myślałem, przy czym niestety nie mam czasu na prace własne
    (poprawka - zrobiłem własnoręcznie parapety) miałem działkę, trochę
    swoich -60 kzł, wziąłem kredytu 320kzł i zaczyna mi brakować :( liczę
    każdą złotówkę, powierzchnia użytkowa domu 130 m2, dach 2 spadowy.

    Ale życzę szczęścia

    pozdrawiam