  • Data: 2017-12-17 10:42:18
    Temat: Re: Czy dobrze mam ustawione ?
    Od: l...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Ściany, styro grafit. 14cm,
    Strop między piętrem a strychem docieplony ekofibrem, ok. 12cm,
    Dach też docieplony ekofibrem 12cm+folia+płyta OSB od środka strychu
    Kawałek płaskiego stropodachu docieplony styropapą 14cm.
    Okna wymienione na dwuszybowe tworzywowe, montaż taki sobie.
    Kopciuch weglowy wymieniony na kondensacyjny gazowy.
    Wyniki powtarzalne od kilku lat. Gotowanie na gazie dla 2-3 osób. Nie są używane
    żadne słoneczka elektryczne, elektryczne olejowe itp. Wentylacja naturalna
    grawitacyjna, w kuchni czesto otwierane okno.