  • Data: 2017-12-17 11:19:06
    Temat: Re: Czy dobrze mam ustawione ?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 16 Dec 2017 17:37:18 -0800 (PST), Lisciasty

    > Tyle płacą ci co mają 200+ metrowe, kiepsko ocieplone chałupy.

    Szwagier ma 260m2 z przepasną antresolą nad salonem o pow. 50m2. Na
    elewacji AFAIR 10cm, w dachu pewnie podobny standard. 8 tys. na gaz leci i
    jeszcze do tego kominkiem oszczędza. :P W tym roku ponoć jeszcze nie palił,
    to pewnie mu pęknie ponad dyszka w tym sezonie. ;P Ale jak się zarabia >20k
    miesięcznie na ognisko domowe to można sobie pozwolić na wypieprzanie kasy
    do atmosfery. :P

    > Taka klitka 100-metrowa jak najbardziej da się ogrzać za małą kasę,
    > o ile dobrze ocieplona :>

    Zależy od kreatywności liczącego. Jak sobie policzy tylko sezon grzewczy to
    MOŻE tyle mu wyjdzie. Ale jak doliczyć do tego abonamenty poza sezonem
    grzewczym, to nagle się to deczko zmienia... :P

    > 100m2 to kurde większe mieszkanie jest.

    Średnio 2-3x większe. :>

    --
    Pozdor