  • Data: 2010-06-19 05:46:14
    Temat: Re: Czy opłaca się jeszcze ekogroszek ?
    Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Cze, 00:36, "na102" <g...@P...FM> wrote:
    > powiem tak ekogroszek jest tańszy od gazu  cała reszta jest tańsza
    > pytanie tylko takie : na ile jest ci potrzebny komfort użytkowania? i jakie
    > co do tego masz wymagania

    Wiesz całe życie mieszkałem w bloku. Tam jak było mi zimno odkręcałem
    termostat na grzejniku i było ciepło.
    Piec na ekogroszek z podajnikiem powoduje to że opał raz załadowany
    powienien starczyć na kilka dni a w okresie letnim gdy będzie
    potrzebny tylko na podgrzanie wody może nawet starczy na tydzień- dwa
    tygodnie ...

    Jednakże obecna cena ekogorszku mnie przeraża. Kosztuje około 800zł z
    dowozem. Mowa tu o polskim kalorycznym ekogroszku ...