    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy projektor to telewizor?
    Date: Mon, 18 Jul 2016 15:14:22 +0200
    <nmbj26$fu6$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <nmctv6$u3q$1@node2.news.atman.pl>
    <2...@g...com>
    <nmgl2p$kge$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <nmigbt$bm0$1@node2.news.atman.pl>
    <d...@g...com>
    <nmijcm$iap$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>

    W dniu 2016-07-18 o 15:02, Adam Sz. pisze:

    > I to jest argument?? Ale 10 lat temu przybyl.

    A to moja wina, ze przyjales interwal stad do poczatku swiata, tylko
    zapomniales o tym powiedziec? Poza tym naprawde uwazasz, ze nie da sie
    przeprowadzic zamachu przez krawaciaza przyjezdzajacego biznesowo?

    > Czyli ci, co przybyli dzis beda
    > urzadzac to samo za 10 lat. Tyle ze tyle razy mocniej ilu ich wiecej przybylo.
    > Czyli sporo. Europo - baju baju. Muzulmanki rodza po 10 dzieci, europejki
    > 1,3. Nas juz to nie dotyczy ale nasze dzieci i wnukowie beda mialy
    > przerypane.

    A Twoja europejka ile dzieci urodzila? Do kogo masz pretensje?
    Od samego poczatku twierdze, ze polityka panstw europejskich prowadzona
    jest zle i dzis tez prowadzona jest zle. Tylko, ze to nie powod, ze ja
    mam przez to stac sie egoistycznym zwierzeciem. Ty jak sobie chcesz.

    Pozdro.. TK