  • Data: 2016-07-18 23:26:27
    Temat: Re: Czy projektor to telewizor?
    Od: Budyń <b...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 18 lipca 2016 20:49:32 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
> [...]
    europejskiej lewackiej wladzy czyli kwoty imigrantów lub kara - bedziemy musieli
    załozyc obozy prawie-koncentracyjne bo nam spierdolą do niemiec. Albo dac zasiłki na
    poziomie niemickim. A to juz jest sprzeczne z zasadą miłosci blizniego by im placic
    wiecej niz u nas pensja.

    > Tu nie ma co dyskutowac.

    no to ja nie wiem o co sie sprzeczmay -wygląda na to ze chcemy realizowac mniej wiec
    taki sam program pomocy - ale sie czepnąłeś mnie ze... wlasciwie juz nie weim, jedyne
    co wylapalem to ze malo empatyczny jestem.

    wiem bo specyfiki konfliktu nie znam.

    > Chcesz zrzucac bron, tylko nie wiesz komu. to jest powazne?

    Tak, to jest powazne. To ze ja, budyn, sie nie znam nie oznacza ze mój rząd nie
    będzie potrafil rozeznac sytuacji.

    niepomaganiem jest spora roznica ktorej dostrzec nie chcesz.

    Również tak. Nie wmawiaj mi jakiegos zerojedynkowego podejscia.

    > No a co z tymi co nie moga walczyc?
    > Dlaczego nie walczylismy z komunistami w 45

    bo przegralismy wojnę. Oni ją wciąż toczą. Wciąż potrzebują pomocy w uzbrojeniu.

    i dalismy sie zarzynac UPA?
    > Zabraklo karabinow?

    a tu na pewno. Gdyby kazdy chłop miał kałacha to sprawa wyglądała by inaczej.

    > Czytaj wprost, nie medrkuj. Nie jestesmy rzadami krajow, tylko
    > odpowiadamy indywidualnie. Relatywnie znajdziesz sobie jakies

    dokładne tak mysleli sobie rozni tam odlamowcy, lutry kalwiny, jehowi. Przeczytali,
    zrozumieli, odkryli prawde - tacy madrzy byli w swej pysze ze nowe denominacje
    potworzyli. Kazdy z nich czytał to samo, a każdy głosi co innego. Droga donikąd.
    A my dzialamy inaczej - my opieramy sie o 2tys lat tradycji i rozważn nad pismem - i
    interpretacje pisma oglasza kosciół. Zatem czytaj katechizm, papieża (w tych pismach
    nieomylnych) i własnie nie mędrkuj, że niby wiesz lepiej, bo nie tedy droga.

    katolickie zasady ja łamię. Zatem których nie przestrzegam? Miłosci blizniego? Nie
    raz i nie dwa pisalem ze potrzebującym, zwłaszcza uchodzcom wojennym, trzeba pomóc.

    > Zrzucajac karabiny.

    i znów to samo, nudne. Ty sobie wymysliles jakas moją postawe i widzisz tylko to co
    cie w tym utwierdza.

    > Zadaj sobie trud i obejrzyj filmy w ktorych pokazuje sie sytuacje od
    > srodka. Zycie tych ludzi, wywiady po atakach, sytuacje w szpitalach i
    > tak dalej. Bo narazie to sobie o wojnie opowiadasz jak o beletrystyce z
    > perspektywy czlowieka szczesliwego. I wez daj juz spokoj tej wyborczej.
    > Ja nie jestem zakuty katolik tylko nawrocony.

    znów zapytam - co proponujesz w sprawie pomocy czego nie proponuję ja.

    b.