  • Data: 2010-03-16 08:20:46
    Temat: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Od: kaszpir <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tak mo�e niezbyt optymistycznie, ale wydaje mi si� �e budowa tego domu
    > mo�e przerodzi� si� w koszmar.

    Jest trochę inaczej ...

    Buduje to mała firma rodzinna. Mają sporo działek i postawili już
    kilka (naście) domów.
    Płaci się zaliczkę 5tys zł i resztę przy odbiorze , więc zawsze przy
    odbiorze mogę wybrać się z inspektorem budowlanym i zobaczyć ...

    Ja kupuję gotowy dom z oferowanej przez nich oferty (mają kilka rodzai
    domów do wyboru).
    Widziałem taki dom w stanie surowym.

    Co do ryzyka , to tak naprawdę można powiedzieć że ryzykuje tylko ???
    5tys zł , bo resztę płacę dopiero po odbiorze domu. Zapewne do odbioru
    domu wynajmę inspektora budowlanego aby sprawdził czy nie ma
    fuszerki ...

    Jak kupował w 2003r mieszkanie to też wynajętego miałem inspektora
    który od razy znalazł niedoróbki a potem inwestor mi je usuwał ...

    Poza tym nowy dom też ma gwarancję. Kupię go od firmy a nie od
    "ziutka" bez umowy , więc jest gwarancja ...

    Nie znam się na tym ale staram się dowiedziec jak najwięcej aby nie
    "wtopić" ...