    From: robercik-us <r...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy ten dom jest ok ???
    Date: Tue, 16 Mar 2010 20:22:55 +0100

    HANA pisze:

    > czyli zostaje ci 300 tys. na dom kolo 100m2
    > 3000 pln/m2
    >
    > za TAKA KASE to KAZDA firma Ci zbuduje dom i to pasywny czyli
    > superekonomiczny i na dodatek dokladnie taki jaki bedzie Ci odpowiadal.

    No o to chodzi... ;-)
    Do wątkotwórcy:

    A jak będziesz budował metodą gospodarczą - sam zorganizujesz sobie
    budowę - materiały kupisz w pobliskim składzie, ekip poszukasz na własną
    rękę, dopilnujesz wszystkiego samodzielnie..., to za tę kasę wybudujesz
    większy dom i...

    Jak kolega wyżej dobrze zauważył - TAKI, JAK CI JEST POTRZEBNY/CHCESZ, a
    nie taki, jaki akurat oferuje ktoś tam...

    Ja też miałem możliwość kupienia domu, razem z działką - 26 arów, za
    kwotę pewnie niższą od tej, na którą szacuję moją obecną budowę... nie
    zdecydowałem się z dwóch powodów - lokalizacja i... ten dom nie był tym,
    czego potrzebuję, a poza tym... właśnie ;-) był to dom wybudowany z
    przeznaczeniem na sprzedaż... a wiadomo co to znaczy :-)))

    Jak budujesz dla siebie, to zbudujesz super, jak dla klienta... różnie z
    tym bywa - było o tym już w tym wątku :-)))

    W domu najważniejsze jest z reguły to, czego nie widać :-))).

    pozdrawiam
    robercik-us