  • Data: 2013-03-11 23:29:45
    Temat: Re: Czy warto dzi? si? budowa??
    Od: Bolko <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dom warto budować bo:
    - jak sam budujesz, to wiesz w czym mieszkasz;

    Pod warunkiem że spędzasz na budowie 24h i wszystkiego pilnujesz to wtedy wiesz w
    czym mieszkasz, niekoniecznie że jest to dobrze zrobione.

    - jak sam budujesz, to sam możesz sobie zaprojektować przestrzenie, a
    nie, jak w przypadku domów gotowych, musisz się dostosować do tego, co
    już istnieje,

    Mój kuzyn mówił nigdy kabiny prysznicowej. Teraz zmienił zdanie. Inaczej jest jak
    jesteś sam inaczej jak jest 2+2 a inaczej jak jesteś sam z żoną :)
    Każdy okres w życiu ma inne potrzeby.

    - domy, o których piszesz, położone bliżej centrum miasta, mają z reguły
    działeczki 100-200 m2, więc ludzie, mimo że mieszkają w domach, to i tak
    nie mają przestrzeni wokół siebie,

    wychowałem się na wsi z działką 50 ar, nigdy więcej, chyba że masz gościa do
    sprzątania

    - możesz także wybudować dom w bliskiej odległości od centrum, jednak za
    większe pieniądze (działka), mimo to i tak pewnie wyjdzie taniej niż
    kupując dom gotowy,

    tu się zgodze

    - nowy dom, to nowy dom; jak kupisz coś z lat 90-tych, to raczej będzie
    to już nadawać się do remontu, a doliczając koszty remontu (w przypadku
    domu to koszt pewnie minimum 100000 zł) już z całą pewnością wybudujesz
    dom w podobnej cenie w dobrej lokalizacji.

    Ja mam położone płytki na balkonie pięć lat temu. Nieubłaganie zbliża sie moment ich
    wymiany (zrywać nie trzeba bo już ledwo kupy sie trzymają).
    Mój szwagier po 6 latach wreszcie się wprowadził (miedzy czasie zaliczył szpital).
    Prawie wszystko sam robił z ojcem.
    Pytanie kiedy zacznie remontować ? :)