  • Data: 2013-03-19 10:02:51
    Temat: Re: Czy warto dzi si budowa ?
    Od: "mcs" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:8b9d2cb6-569b-4524-992e-5728e76bdb22@googlegrou
    ps.com...

    Pozatym ja sobie nie wyobrazam nie miec psa. (...). Tego sie nie da
    przeliczyc na zadne pieniadze - nie da sie wycenic wiernej przyjazni :-)
    pozdr.

    Ja mógłbym się pokusić o wycenę. Pięć par obuwia, kilka wkrętaków, wydeptane
    ROWY wokół domu, porysowane szyby w naświetlach drzwi wejściowych i same
    drzwi. Nie wiem jak tą wierną przyjaciółkę oduczyć skakania na klamkę w celu
    otwarcia drzwi. Może coś doradzisz, bo z mordy podobna jest do Twojego psa.
    Germańska oprawczyni! ;-)))

    pozdrawiam

    mcs