  • Date: Thu, 18 Nov 2010 22:29:03 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Czy wydziela droge?
    <ic0f5j$2kj$3@node1.news.atman.pl> <ic0kpd$785$1@news.onet.pl>
    <ic0n8q$4pl$1@node1.news.atman.pl> <ic0ra7$vhi$1@news.onet.pl>
    <8...@3...googlegroups.com>
    <ic2jp0$jue$1@node1.news.atman.pl> <4ce4dcbf$1@news.home.net.pl>
    <ic2vph$mgr$1@node1.news.atman.pl> <ic33il$ecf$1@news.onet.pl>
    <e...@r...googlegroups.com>
    <ic3arv$ajl$1@news.onet.pl>
    <a...@l...googlegroups.com>
    <ic3dth$pqq$1@node1.news.atman.pl> <ic3emo$nlr$1@inews.gazeta.pl>
    <ic3ev4$shb$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 18.11.2010 15:58, Jacek pisze:

    > Nie jestem dziwny, nie chce miec działki mniejszej

    No niestety, nie jesteś dziwny - prezentujesz dość typową patologię
    umysłową określaną powszechnie mianem syndromu psa ogrodnika.

    Zdrowy psychicznie człowiek by się dogadał, ale niestety przez takich
    jak ty muszą istnieć przepisy by go do tego zmusić.

    > o 5x kilkaset metrów.

    Kilkaset?

    > ... a moje dojazdy to moja sprawa. I nie chce zeby mi sie ktos tam obcy

    Sąd przyklepie służebność i twoją sprawą będzie jeszcze obowiązkowe
    odśnieżanie tej drogi.

    > samochodami pałętał po mojej działce.

    > Czy tak trudno jest oszacowac czyjes zdanie?

    Ależ nie, to trywialne - twoje zdanie jest kretyńskie i pozbawione
    krzyny racjonalizmu. Takie jest moje oszacowanie twojego zdania.

    > Wytlumacz mi dlaczego nie moze im wyznaczyc, zeby to oni mieli glupia mine?
    > jaka bedzie roznica?

    Taka, że ty już masz tam ten 5-metrowy pas "zmarnowany" na drogę.
    Dublowanie tej drogi nie ma najmniejszego racjonalnego sensu, a wspólne
    jej używanie ma ten plus, że współużytkownicy mają więcej środków na
    "zrobienie" i utrzymanie tej drogi.

    Czyli każdy choć trochę uczciwy i kompetentny sąd wręcz musi orzec o
    nałożeniu służebności na tę wytyczoną już drogę.