eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieCzy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej? › Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
    From: "Ghost" <g...@e...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <kne9qc$c6s$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Czy wyrazic zgode na udospętnienie nieruchomosci/działki w celu
    podłaczenia przyłacza kanalizacji sanitarnej?
    Date: Tue, 21 May 2013 07:58:34 +0200

    > Użytkownik "Ghost" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Ale jaki gest? Przywrócenie stanu poprzedniego czyli nie ma żadnej straty
    > więc co niby ktoś komuś ma łaskawie darować?

    1. Uciazliwosc na czas robot
    2. Nie ma zadnej gwarancji, ze jasnie pan wykonawca rzeczywsicie doprowadzi
    do stanu "sprzed" (jak juz tu wraznie napisal "uzytkownik")

    Jesli jest ktos naiwny, ze tak, to rownie dobrze mozna uznac, ze po prostu
    daruje. Wykonawca sobie w glowie pouklada, ze to rola inwestora, inwestor,
    ze wykonawcy.

    A potem szukaj wiatru w polu.

    Powiedz - jestes wykonawca, takim co nabiera ludzi i psuje im podworka?

    > A może to taka logika jak ci skini co uratowali życie bo przestali kopać?
    > Skoro mogę przeszkadzać i nie przeszkadzam to znaczy że mam gest? To jakaś
    > paranoja.

    Zapomniales jeszcze napisac, ze zaproponowalem budowe obozow
    koncentracyjnych.