  • Data: 2013-04-17 22:32:01
    Temat: Re: Czym i jak wypłukać instalację wodną w domu?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 22:18:54 UTC+2 użytkownik nadir napisał:

    > I twierdzisz że to pomoże?
    >
    > Jak w domowych warunkach sprawdzić skład osadów?
    >
    > Nie mam laboratorium, lokalny SANEPID bada wodę pod względem
    >
    > bakteriologicznym.
    >
    > Natomiast lokalna firma dostarczająca wodę, twierdzi, że woda ze stacji
    >
    > uzdatniania wychodzi taka jak powinna i spełnia jakieś tam normy. Kiedyś
    >
    > nawet dostałem od nich skład tej wody. Tyle tylko, że oni sami
    >
    > przyznają, że sieć wodociągowa w mieście jest w takim stanie, że po
    >
    > drodze stan fizyk-chemiczny wody się zmienia i oni nie mają pojęcia co
    >
    > wypływa w kranie.

    a nie możesz trochę wydrapać i zobaczyć czy na przykład w kwasku cytrynowym się nie
    rozpuszcza. Tylko kwasek trzeba najpierw w wodzie rozpuścić. Tak na wyrost piszę bo
    jak sobie nie możesz poradzić w takiej prostej sytuacji to kto wie czy nie zasypiesz
    osadu kwaskiem i znowu będziesz gitarę zawracał.