  • Data: 2013-04-18 00:13:50
    Temat: Re: Czym i jak wypłukać instalację wodną w domu?
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 17 kwietnia 2013 23:09:50 UTC+2 użytkownik Grzegorz napisał:
    > Użytkownik <k...@g...com> napisał w wiadomości

    ps.com...

    > a nie możesz trochę wydrapać i zobaczyć czy na przykład w kwasku cytrynowym
    >
    > się nie rozpuszcza. Tylko kwasek trzeba najpierw w wodzie rozpuścić. Tak na
    >
    > wyrost piszę bo jak sobie nie możesz poradzić w takiej prostej sytuacji to
    >
    > kto wie czy nie zasypiesz osadu kwaskiem i znowu będziesz gitarę zawracał.
    >

    > Kwas cytrynowy jest za słaby. Nadaje się (i to średnio) do odkamieniania
    >
    > czajnika. A wody w rurach nie zagotujesz przecież.
    >
    > g.

    Lotny jesteś jak płyta chodnikowa. Kwasek cytrynowy najłatwiej kupić. jest w każdym
    sklepie spożywczym. Nim można sprawdzić czy osad się rozpuszcza w kwasach. Jak by się
    rozpuszczał to jest kilka bardzo dobrych preparatów do rozpuszczania takich osadów. I
    nie musi to być kwas solny. Jak by się nie rozpuszczał to trzeba iść w stronę zasad.