  • Data: 2018-09-28 12:54:48
    Temat: Re: Czym zabezpieczyć więźbę?
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak zabezpieczysz przed gniciem itp to pomaluj tym.
    http://sklep-ppoz.pl/pl/p/Lakier%2C-Farba-nawierzchn
    iowa-Pyroplast-Wood-Top-T-op.-2%2C5kg/947
    > Obejrzyj film na stronie. Najlepiej jak by to byly wyrzucone pieniadze ale jak raz
    da w bonusie 15 minut to sie zwroci kilka tysiecy* razy.
    > Zryczaltowana stawka za czlowieka wg ONZ to teraz milion dolarow.

    Ale cena totalnie z kosmosu: 226zł za puszkę 2,5kg.

    Za te pieniądze można mieć prawie 20 litrów koncentratu Boron, który
    posłuży do przygotowania ponad 400 litrów wodnego roztworu do
    impregnowania drewna. Impregnatu, który zabezpiecza przed robactwem,
    pleśniami i grzybami, a jednocześnie podnosi odporność ogniową drewna.

    Lub też 50-100 litrów szkła wodnego, które o wiele lepiej zabezpieczy
    drewno przed ogniem, a także częściowo przed robactwem, pleśnią i grzybem.

    Ciekaw jestem ile ten Pyroplast zawiera szkła wodnego? :)

    To tak jak z popularnym "Kretem" do udrażniania kanalizacji - za cenę
    3-4 małych opakowań sody kaustycznej, sprzedawanej pod nazwą "Kret"
    można mieć cały worek 15kg sody kaustycznej, który starczy na wiele lat. :)