  • Data: 2023-12-24 23:24:15
    Temat: Re: Czynsz
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 24 grudnia 2023 o 14:00:03 UTC+1 Budzik napisał(a):

    > Sa opłaty niezalezne od ilosci mieszkancow np ogrzewanie, woda
    > (liczniki).
    > Sa opłaty zalezne od ilosci mieszkancow np smieci.
    >
    > Ale to moze zalezec od spoldzielni bo np znajomy zeznawał ze w
    > trojmiescie mieszkał w bloku gdzie bodaj za wode płacił od osoby.

    Dokładnie, najprościej poprosić właściciela o jakieś wyliczenie czynszu od
    spółdzielni. U mnie (Krk) przysyłaja takie przy każdej zmianie, dodatkowo dostępne
    jest przez eBOK.
    Generalnie są 3 typy opłat, zależne od:
    - ilości zamieszkujących osób (winda, śmieci, była zimna woda, ale rok temu
    zainstalowali CWU i liczniki na cieplej/zimnej)
    - powierzchni mieszkania (eksploatacja, fundusz remontowy, CWU opłata stała)
    - sztuki / jedna na mieszkanie (domofon)

    WS