    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Czyste powietrze :)
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Sender: Myjk <>
    <q51ekm$hdi$1@node1.news.atman.pl> <q52sm0$tl4$1@dont-email.me>
    <0...@g...com>
    <q53opv$duh$1@dont-email.me>
    <7...@g...com>
    <q55ffg$s6p$1@dont-email.me> <1...@m...org>
    <9...@g...com>
    <1dy5tcsjwj57k$.dlg@myjk.org>
    <2...@g...com>
    <1iyz00eotywau$.dlg@myjk.org>
    <f...@g...com>
    <1...@m...org> <q56dss$sif$1$SirRobak@news.chmurka.net>
    Date: Thu, 28 Feb 2019 09:18:29 +0100

    Wed, 27 Feb 2019 17:30:39 +0100, Sir_Robak

    > Moja żona mówi że lepiej żeby zamiast tego były np.:
    > obiady jak za naszych czasów w szkole!

    Populiści takich rzeczy nie robią, bo to nie przynosi wymiernego rezultatu
    wyborczego. Znaczy jakieś tam punkty dodatnie się za to zarwie, ale nic tak
    nie pobudza do głosowania jak obietnica kasy do łapy, i to z przypomnieniem
    co miesiąc jakich to ma się dobrych rządzących.

    > Ale jak mówisz wszystko lepsze będzie długofalowo (drogi, ścieżki,
    > ogólnie infrastruktura + same obiekty szkolne i przedszkolne)
    > od dawania kasy ot TAK!

    Ojtam. Ja mieszkam w 25 tysięcznej dzielnicy Wawy, a w promieniu 10km jest
    JEDNO liceum publiczne. Są jakieś tam plany od 2-3 lat na budowę liceum
    bliżej centrum dzielnicy, ale nagle okazało się, uwaga, że nie ma kasy na
    nową szkołę. Jaka szkoda. Ale spokojnie, pewnie zorganizują jakąś ściepę
    narodową i wydrą rodzicom z pińćset plusk.

    --
    Pozdor
    Myjk