  • Data: 2014-10-22 00:34:31
    Temat: Re: Czyszczenie komina przez kominiarza
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 22 października 2014 00:27:50 UTC+2 użytkownik Aleksander napisał:

    > O właśnie o tym mówię... ten leciutki ton - hmmm jak to nazwać,
    > pychy, zadufania... - nie wiem, a może to tylko ja tak Ciebie
    > odbieram - trzeba by zapytać innych grupowiczów ;)

    To ze ton mam leciutki - to zle? Mam narzekac i kurwami rzucac jak to mi
    sie ciezko zyje jak 90% spoleczenstwa? :-) Wtedy bys sie czul lepiej? :-)

    > Swoją drogą, to trochę dziwne, że nie czujesz się jak niewolnik.
    > Pracujesz na swojego Pana i jedynie raz na 4 lata możesz wybrać,
    > czyim niewolnikiem chcesz być ;)))

    Nie czuje zupelnie zebym mial kogos nad soba i wszystkie glupie zakazy
    / nakazy ignoruje. Siedze sobie na liniowym (chyba jeden z najnizszych
    podatkow w krajach cywilizowanych) i robie swoje. Nawet miesieczny haracz
    w postaci ZUSu mi "lata". Lataja mi roznego typu mandaty ktore dostaje
    czasem z US z roznych dziwnych tytulow. Traktuje to wszystko jako koszt
    dzialalnosci i splywa to po mnie jak po kaczce. Zero stresu - wazne, ze zostaje
    na tyle zeby sobie moc saune w domu zbudowac :))
    pozdr.

    --
    Adam Sz.