    From: "Irek N." <j...@t...tajny.jest>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: DZ, dostałem wycenę
    Date: Mon, 02 Dec 2013 23:13:18 +0100

    > No to mówie, ze ma za duzo kasy... a doktoraty nie sa potrzebne...

    No kiedy właśnie nie!
    K...a, p....a, m...ć.... jak samemu się człowiek nie weźmie i nie
    usiądzie, to go w wałka tak gładkiego, że bakterie przyczłapek nie
    utrzymają na powierzchni!

    Inny przykład...

    Zbiornik buforowy do PC... 500 litrów... to całe 15 minut pracy pompy
    jak sobie szacuję. Po co bufor na 15 minut, skoro w podłodze jest 10x
    tyle, a hala daje 30x tyle?

    Dlatego siedzę nad tematem i dzięki Wam zaczynam ogarniać temat
    zdroworozsądkowo!

    Wydał bym grubo ponad 100k i miał bym zdup...ą instalację. Pewnie by
    działała i gdybym był lekarzem, może nawet bym tego nie zauważył (oni
    lubią nie zauważać) ;)

    Miłego.
    Irek.N.