  • Data: 2013-12-03 22:47:44
    Temat: Re: DZ, dostałem wycenę
    Od: "Irek N." <j...@t...tajny.jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Na pewno nie zjadles zera? Bo te gotowe sa zwykle diabelsko drogie.
    > Nie zdziwilbym sie jakby to bylo 15k pln na 8 petli (studzienka +
    > rozdzielacz) :-)

    Jestem przekonany że nie.
    Rura nieznanej średnicy - duża, karbowana, pomarańczowa, z brzegiem pod
    dekielek, w środku dwie listwy zbiorcze, tyle ze zdjęcia.
    Kurde, tylko gdzie ja to widziałem... nie zwróciłem uwagi, i teraz mam
    problem sobie przypomnieć. Wpadło w ręce przy okazji szukania info o
    rurach do DZ.
    Znajdę pewnie znów przy okazji.

    > Masz gdzies online ta studzienke z

    Kurde... znajdę Panie, znajdę...