    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 12 Feb 2015 09:46:58 -0800 (PST)
    <e...@g...com>
    <mb2f2n$5k8$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mba06u$gbl$1@node1.news.atman.pl>
    <0...@g...com>
    <mbai08$alt$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <mbfjoj$i7k$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mbhr4l$ooc$1@node2.news.atman.pl>
    <8...@g...com>
    <mbif2f$m59$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Darmowe Doładowania e-mail: b...@g...com
    From: Budyń <b...@r...pl>

    W dniu czwartek, 12 lutego 2015 15:58:25 UTC+1 użytkownik Ergie napisał:
    > Ale od
    > tego nijak nie da się dojść do karkołomnych wniosków że każdy kto popiera
    > rząd jest zmanipulowany.

    No tak to byłoby za duzo. Zatem należałoby dopisac: wiekszosc z tych którzy obecnie
    popierają rząd:
    -ma w tym interes (np rozdmuchana budzetówka bojaca sie stracic robote)
    -jest niedoinformowana
    -generalnie ma w d..., jesli juz zagłosuje to zgodnie z przypadkowa fantazją wiec
    niektórzy na rząd.
    -jest klasycznie zmanipulowana
    -ma ambicje bycia nie polakiem a europejczykiem

    No i pewnie sa tacy którzy przekręty widzą, ale nadal popieraja ten rząd bo
    alternatywą jest "ten straszny kaczor".

    > Jeśli za jakąś ustawą jest 70% społeczeństwa to nie decyduje kilka procent
    > zmanipulowanych tylko trzeba przyjąć do wiadomości że taka jest "wola ludu".

    z to ludki sa za ustawą? zdaje sie ze to dziala nieco inaczej. Ludki wyłącznie
    głosują w wyborach, referenda odwołano ostatnio.

    > Dlatego powtarzam ja nie twierdzę że manipulacja jest niemożliwa ale że
    > byłaby znacznie mniej skuteczna niż kiedyś.

    moze i mniej, internet i te nowe telewizje nie pozwalają łżec az tak bezczelnie.

    > Moment, był już taki system że co jakiś czas zmieniała się_cześć_ rady i to
    > PiS ten system rozmontował i powołał swoich bo ta cześć im nie wystarczała.

    nie mówie ze to chwale - ale rozumiem : całość obsiedli ludzie zwiazani z układem,
    1/3 pisu nie załatwiała niczego.

    > Szambo. Politycy w ogóle nie powinni rządzić telewizją.

    Czemu szambo? Media w założeniach miały pełnić funkcje kontrolną wobec rządu - pod
    okiem opozycji niewatpliwie by to robiły. A po zmianie władzy role by sie odwracały.

    > Jakoś kina tzw. "studyjne" ciągle istnieją i żyją.

    orkiestry symfoniczne maja nieco wiecej kosztów, i ciezko je osobowo
    zrestrukturyzowac :-)

    > I gdzie tu niby jest że "to mi wystarczy"? Wręcz przeciwnie pisałem że liczę
    > że udowodnią mu więcej i że sądzę że kiedyś ktoś się wygada i go wsadzą. A
    > to że człowiek jest niewinny dopóki mu się winy nie udowodni to podstawa
    > państwa prawa więc się zdecyduj czy jesteś za państwem prawa czy może za

    oczywiscie ze jestem za panstwem prawa. Tyle ze zyjemy w kraju o pozorach panstwa
    prawa. Milion historii o komornikach, przekupnych sędziach, urzedach skarbowych i
    nietykalnej władzy. Dowództwo Marynarki Wojennej przeniesione z gdyni do warszawy, na
    madonne wydali 5mln a polskie nagrania sprzedali za 8.
    Wyrównanie cen prądu dla najuboższych - dodatek energetyczny w wysokości 11,36 zł na
    osobę miesięcznie, pod warunkiem, że zainteresowany wcześniej dokona opłaty skarbowej
    w wysokości 10 zł. Napadnięty rencista brutalnie pobity i okradziony pójdzie do
    więzienia, bo bronił się przed młodym bandytą niewielkim scyzorykiem, zaś bandyta
    pozostaje na wolności.
    Rodzice, którzy z powodu biedy oddali dziecko do rodziny zastępczej lub domu dziecka
    i zostali zwolnieni z opłat mają zapłacić od tego podatek.

    Czego sie nie dotkniesz albo bareja albo kryminał. Moze ty uważasz ze zyjemy w
    normalnym europejskim kraju - ale łudzisz sie tylko...

    > Nie jak władza ale jak manipulator.

    a jasne, zgoda. Wajha manipulatora moze skierowac sie w inna strone...

    > Świetny przykład jak media i kilku polityków potrafili zmanipulować tysiące
    > i odwrócić kota ogonem. Podstawowa kwestie czyli: "dlaczego w ogóle
    > wystartowali skoro w takich warunkach zgodnie z prawem nie powinni"
    > "dlaczego Kaczyński opóźnił start co spowodowało że już było za późno by
    > lecieć na inne lotnisko" zostały bardzo szybko schowane by nie kompromitować
    > śp. prezydenta.

    o smolensku to mi sie nie chce bo boczna odnoga wątku bedzie dłuższa niz główna :)

    > gospodarczy co PO i będą się różnić _jedynie_ lustracją to zagłosuję na PiS.

    ok, wyjasnienie przyjęte - po prostu kiedys o tym maciarewiczu (nie w tym watku
    chyba) napisałes "lustracja tak - byle nie maciarewicz"
    Ale wobec powyższego tu moge dac spokój.

    > Ależ nie! Lustrujmy _wszystkich_ a nie według arbitralnie ułożonej listy.

    Trzeba sie oprzec na pewnych podejrzeniach, i rozszerzac kewrende na nazwiska które
    sie pojawia w trakcie. Jasne - niech układ zrobi swoja liste z kaczorem ,
    maciarewiczem itd zeby nie było ze tylko komunistów lustrujemy.
    Gdyby chciec zlustrowac 38 milionów polaków skutek byłby dokładnie ten sam jak zakaz
    lustracji - system by sie zatkał kompletnie.

    > Znaczy się nie _wiesz_ że ktoś był katem to dlaczego kłamiesz że ja bronię
    > kata? Skoro w ogóle nie wiadomo czy to był kat?

    ja ci nazwiska katów, nigdy niedotknietych wyrokiem, pfff nawet oskarżeniem, twojego
    "panstwa prawa" podrzucic. Zgodnie z twoja terminologią -niewinni.

    b.