  • Data: 2023-07-19 08:43:04
    Temat: Re: Darmowy prad z fotowoltaiki
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18/07/2023 21:01, LordBluzg(R)?? wrote:

    > Ale to bez sęsu. Lepiej oddać głos przeciwny wtedy nie jest stracony,
    > znaczy nie dawać głosu gorszemu, lecz lepszemu. Zawsze są jakieś
    > różnice...a szukać ideału, to nigdy się nie znajdzie. Na tym polega
    > właśnie problem frekwencji.

    Tu nie chodzi o szukanie ideału, tu chodzi o brak alternatywy. pis i po
    obiecują to samo, a to że jedni z różańcem w ręku a drudzy z tęczową
    flagą to dla mnie bez znaczenia. Tutaj nie ma przeciwności, są tylko
    drobne różnice w poglądach - poglądach, które mają marginalny wpływ na
    moje życie.
    Program jest ten sam - obiecać, za nasze pieniądze, co ślina na język
    przyniesie, nawet nie ma potrzeby zastanawiać się jak to zrobić.

    Lukasz