  • Data: 2014-02-27 12:06:27
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Dyjor" napisał w wiadomości grup

    > po pierwsze należało by oszacować jaka jest realna skala tego tzw
    > oszustwa? czy rzeczywiście, ktoś kto swoim firmowym samochodem pojedzie
    > zrobić zakupy albo odwieźć dziecko do szkoły naprawde naraża skarb państwa
    > na takie straszliwe straty?

    To nie tylko o podatek chodzi, ale też o uczciwą konkurencję. Jak ktoś kto
    płaci podatki i ma rzeczywiste koszty na poziomie 50% ma konkurować na rynku
    z kimś kto oszukuje i ma je na poziomie 10%.

    > jestem też ciekaw jaka bedzie definicja tych pojazdó z pierwszej grupy i
    > po czorta w tych pojazdach jeszcze ewidencja kilometrów skoro sie nie
    > nadaja do prywatnego wykorzystania. Logiczne było by obowiązkowe
    > prowadzenie ewidencji w tych drugich pojazdach i na tej podstawie
    > rozliczania VAT.

    Po to aby nie okazało się, że koparka "przepala" przez tydzień dwie tony
    oleju (który w rzeczywistości zużywają krewni i znajomi królika).

    Pozdrawiam
    Ergie