  • Data: 2014-02-27 13:25:08
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: "abn140" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Nie jedyna. Jeszcze zostaje 'Majdan'
    osobiscie wole KNP...
    przejrzalem wpisy i NIKT nie napisal o co tu chodzi.
    nie tyle o rabunek budzetowy jakich miliony w bantustanskiej pomrocznej ile
    o stolki. Tak. te malo lub srednioplatne stolki po urzedach - tutaj akruat
    skarbowych - przecietnie podinteligentnych pan panow przydupasow aktualnego
    lokalnego krolika, lub kto tam decyduje.....
    zatrudni sie z 10 000 bab do sprawdzania linijka po linijce gdzies to
    bandyto jeden z drugim jechal!!!!!
    a pensyjka leci....., 'nasi', znowu maja co robic....
    a wybory ida, nie wiadomo jak bedzie a robota w skarbowie pewna.....
    to jest najglowniejszy z powodow. ...
    simieci podobnie. nie liczac lapowek, ktore pewnie tez byly - chocby
    'konferencje' i 'szkolenia' tez chodzi o stolce.
    w mojej malutkiej gminie jest to kilka dodatkowych osob.
    oczywiscie wszystko przydupasy lokalnego krola i jego podkroli, tzw grupy
    trzymajacej wladze.
    to sie dzieje w kazdym przekroku, centralnie i baaardzo lokalnie....
    i kolejny powod zeby bylo smieszniej, skoro juz chcecie - niech jest
    smieszniej! KNP lub za chwile bedziesz miec swoj majdan....