  • Data: 2014-02-27 21:31:24
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 27 lutego 2014 15:25:08 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Gdzieś tam wyżej pisze o naszych lokalnych kupcach. Oprócz tego mamy 6 biedronek,
    Netto, Lidl, Bricomarche + Intermarche(to franszyzny więc lokalni biznesmeni
    zarabiają)+ Kaufland i Tesco. I tak się zastanawiam bo danych nie mam: kto więcej
    płaci podatków nasi "kupcy" czy sieci handlowe?

    http://www.fronda.pl/a/zobacz-ktora-siec-handlowa-pl
    aci-podatki-w-polsce,33339.html

    (akurat zrodlo przypadkowe)

    Jak widac tylko biedronka - cala reszta nie placi zadnego podatku.
    Korporacje maja prawnikow do "optymalizacji podatkowej" i nic nie placa.

    Powinien byc CIT od przychodu, a nie od zysku.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.