  • Data: 2014-02-27 22:05:49
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: k...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 27 lutego 2014 21:27:18 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > ROTFL.
    >
    > Ja mysle ze raczej pojda w kolejny palac ZUS albo rozrosnieta do granic
    >
    > mozliwosci biurokracje (po cholere nam tyle urzednikow? No skoro prawo
    >
    > jest tak skomplikowane to i do kontroli potrzeba ich duzo). Taki urzednik
    >
    > nic nie wytwarza - to on jest pasozytem na utrzymaniu panstwa, nie
    >
    > przedsiebiorca.

    > Po co armia? Jak zasady beda bardzo proste to wystarczy zapewne 10 x
    >
    > mniej urzednikow do kontrolowania tego. Im bardziej skomplikowane prawo
    >
    > tym wiecej aparatow kontroli i karania trzeba. Po co? Zeby swojego

> [...]

    W Lodzi zlikwidowano 400 dużych przedsiębiorstw. Każde z nich wysyłało do ZUSu jeden
    dokument zbiorczy. Teraz jest z 50 000 firm na miejsce tych czterystu. każda wysyła
    więcej niż jeden dokument. To kurwa ci co w zusie pracują mają pod mostami i w
    kanałach te papierzyska obrabiać. Czy stawiają pałace? Nie, taka jest teraz moda
    stawiania budynków biurowych. W Łodzi podobno ZUS wynajmuje cały wieżowiec. Tak
    słyszałem. Podobno też buduje nową siedzibę. Oni nie robią tego bo mają za dużo kasy
    tylko po to że może we własnym taniej. Grupa budowlana i wiele razy były tematy jak
    to w wynajmowanym drogo a jak postawić własne to tanio. To może żeby być uczciwym,
    jeśli jesteś we frakcji ze we własnym tanio, warto nie zmieniać zdania żeby tani
    poklask dostać.