  • Data: 2014-02-27 22:45:12
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-02-27 16:36, Ergie pisze:

    > A wyższe ceny usług to niby nie? Coraz bardziej argumentacja Ci się
    > rozjeżdża.

    A wez sobie sprawdz co jest w koszyku i jaki ma udzial w CPI to moze
    czegos sie dowiesz. Chcesz sie przepychac kolejnymi bzdurnymi tezami to
    prosze bardzo, ale na tym poziomie to ja chyba nie mam ochoty. Bo zaraz
    dowiemy sie, ze inflacja jest niska bo lokomotywy stanialy, albo bedzie
    wyzsza bo ceny opon do Airbusa A380 wzrosly?

    > I jakie były wpływy???
    > To co chodziło o budżet czy może jednak by postraszyć kierowców?

    > Przestań manipulować!!!
    >
    > "stawiać fotoradary _zamiast_ budować drogi".

    > Czy powtarzanie wielokrotnie prostowanych bzdur i podpieranie
    > zmanipulowanym cytatem to dorosłość???

    Ale ubodlo, ja cie... Pewnie masz tam popiersie premiera w sypialni,
    albo w salonie obok telewizora?
    I to Twoim zdaniem usprawiedliwia wpisanie wplywow z sufitu do budzetu?
    I to tez przekonuje Cie do myslenia, ze chodzilo o bezpieczenstwo? A
    wzrost akcyzy na alkohol to walka z nalogiem? Wez sam dorosnij, bo od
    czasow prohibicji w stanach jakos to sie nie udalo. Co jak widac nie
    przeszkadza trafiac wyswiechtanymi frazesami w podatny jak Ty grunt.

    Zycze nadal dobrego nastroju.. TK