  • Data: 2014-02-28 11:50:11
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: "Ergie" <e...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:lepp2k$6on$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 2014-02-27 16:55, Ergie pisze:
    > W jaki sposób one są marnowane? Pytam poważnie i lecę po popcorn :-)

    > Już Ci tłumaczę na podstawie doświadczeń mojej matki, wieloletniej
    > pracownicy jednego z ministerstw. Zbliża się koniec roku, została kasa
    > do wydania. Wydaje się ją na cokolwiek, byle nie wróciła do budżetu, bo
    > w przyszłym roku będzie mniej (skoro nie potrzeba): maluje się ściany na
    > zielono (choć w zeszłym roku były malowane na niebiesko), wywala się z
    > magazynu sprzęt, który nigdy nie trafił do użytku (leci do utylizacji) i
    > w jego miejsce wstawia nowy, zmienia się papier firmowy (stary leci na
> [...]

    Spodziewałem się czegoś bardziej odkrywczego i spiskowego, nuda Panie, nuda!
    Podstawowe pytanie jak (skoro budżet ministerstwa / urzędu) a dodatkowe
    wpływy trafiają gdzie indziej to ministerstwo lub urząd mają te dodatkowe
    wpływy marnotrawić?

    Podpowiem szukaj tam gdzie wydatki rosną - np. wypłaty emerytur, zasiłki,
    budowa dróg. Skoro dyskutujemy o _dodatkowych_ dochodach to nie moga być
    marnotrawione w tych działach w których wydajemy coraz mniej, prawda?

    Pozdrawiam
    Ergie