    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Date: Mon, 03 Mar 2014 10:35:12 +0100
    <len5dm$vf7$1@news.task.gda.pl> <len689$8ae$1@node1.news.atman.pl>
    <len736$2po$1@news.task.gda.pl> <lenb3v$dit$1@node1.news.atman.pl>
    <lenbnh$aht$1@news.task.gda.pl> <lend1g$co0$1@news.task.gda.pl>
    <3...@g...com>
    <b...@g...com>
    <0...@g...com>
    <lev0uo$anp$1@news.task.gda.pl>
    <6...@g...com>
    <levefb$tht$1@news.task.gda.pl> <levmiq$8bq$1@usenet.news.interia.pl>
    <f...@g...com>
    <lf0g0h$ijs$1@news.task.gda.pl>
    <4...@g...com>
    <lf0kmt$opi$1@news.task.gda.pl>

    W dniu 2014-03-03 02:08, Marek Dyjor pisze:

    > jakbyś posiadał odrobinę rozumu to byś zrozumiał.

    Optymista. hehe

    Daj spokoj. Tak wlasnie mysla ciezko doswiadczeni przez PRL. Nie
    zrozumie nigdy o co tu chodzi, bo wydaje mu sie, ze to co zarabia to
    moze nawet i duzo. A ze nie starcza zawsze do pierwszego no trudno.
    Nastepnym razem wode na herbate w butelce z kibla w Tesco przyniesie i
    znow bedzie taniej. Te sieci to rewelacja. Na kawie 10 groszy taniej, na
    masle 50 groszy taniej. Kuuupa kasy. Nie zrozumie, ze gdyby zarabial 10
    000 miesiecznie to nie chcialoby mu sie samochodu wyciagac i szukac
    miejsca parkingowego blizej drzwi pod jakim Auchanem w ktorym zrobienie
    zakupow to jak droga przez dzungle. Kilometry trzeba zrobic zeby kupic
    frytki i piwo, bo oczywiscie jedno i drugie jest w przeciwnych koncach,
    a sklep ma 200m dlugosci. Po drodze trzeba minac smierdzace ryby no i
    oczywiscie znalezc to czego sie szuka wsrod miliona innych podobnych
    paczek. Najlepsze jest z serem zoltym. Nie wiadomo co ser a co po
    stopieniu na pizzy bedzie wygladalo jak wolia PE. Oczywiscie nie ma kogo
    spytac.
    Kiedys kupilem maslo niby w promocji. Ta promocja stala obok innego
    masla, najdrozszego jakie moze byc. Postawili to celowo o czym
    przekonalem sie dopiero przy kasie. W koncu sam wybieralem. Istna
    dzungla. Brakuje tylko jadowitych wezy pod regalami do kompletu.
    Nienawidze tych sklepow. Miliony ludzi, we wszystkich kasach ktos stoi.
    Ludzie ciagaja po dwa kosze placac przy kasie po kilka setek, zupelnie
    jakby kazdy z nich robil wesele. Wyjdzie za kase torby sie rozwalaja.
    Pomarancze taczaja sie po posadzce. Matko co za dzicz. Za PRL'u tak
    srajtasme kupowali nasi rodzice. Nic sie nie zmienilo. Za kazdym rogiem
    towaru po pachy, ale nie. Nie ma to jak dojezdzac kilka kilometrow,
    godzinami szukac tego po co sie przyjechalo i pakowac caly bagaznik,
    zamiast ten sam czas spedzac na przyjemnosciach. No chyba, ze to sa te
    przyjemnosci.

    Pozdro.. TK