  • Data: 2014-03-03 13:32:02
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-03 13:02, Kris pisze:
    > Żeby nie było że Deichmanna reklamuje i że on taki ok: "garniturowych"(a w takich
    zmuszony jestem chodzić codziennie) butów tam dla mnie nie mają i te kupuję via net
    ale polskiego producenta(chociaż diabeł go tam wie czy on np. podeszwy z Chin nie
    zamawia). W Deichmannie kupuję takie buty żeby wieczorem na spacer wyjść czy
    rowerkiem pojeździć oraz do sklepu(lokalnego czy marketu;) się przejść.
    > Te buty tak około 6-10 miesięcy wytrzymują i później Deichmann oddaje mi kasę a ja
    kupuje kolejne;)

    Czyli moje wrazenia z macania sie potwierdzaja. Prawie nie maja prawa
    sluzyc wiecej jak jeden sezon. :-)
    Ale niezly ten Daichman. Sprzeda jedna pare, a pozniej wyposaza ludzi do
    konca zycia... :-))
    Oby tak dalej to moze szybciej sie skonczy. :-)
    Z butami to ja mam problem rozmiarowy. Praktycznie nie kupuje tego co
    bym moze chcial tylko to co jest, a cena to rzecz drugorzedna. Jak
    zauwazyles chinszczyzna sprzedawana gdzies tam w sklepach rozjezdza sie
    rozmiarowo. Wiec zostaja mi chcial nie chcial marki. Ale dzieki temu
    kupuje buty raz na kilka lat. Czasem moze kupilbym cos nowego, ale
    dochodze do wniosku, ze przeciez nie potrzebuje. To niekobiece
    podejscie. One co rok musza miec przeciez nowe. Tyle, ze tu dochodzi
    jeszcze jakosc materialow, waga i ogolnie wygoda. Od lat kiedy nie
    kupuje tzw. tanich butow nigdy nie zastanawialem sie, czy jak zdejme
    buty u kogos to firanki nie zzolkna. :-)

    Pozdro..TK