  • Data: 2014-03-03 13:02:36
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-03-03 12:02, Kris pisze:

    > A to bezdyskusyjnie: facebooka nie masz z kart kredytowych nie korzystasz, do
    smartfonów i tabletów sceptyczne nastawienie masz, na dyskach gogle czy innych
    dropboxach swoich fotek i dokumentów nie chcesz przechowywać;)
    > Zmień się Maniek bo dodatkowym podatkiem tych "nie trendy" obłożą niedługo.

    No tak jest. :-)
    Co poradze, ze nauczylem sie korzystac tylko z tego czego potrzebuje?
    Facebooka nie potrzebuje. Kart kredytowych tez nie. Smartfon.... No
    ostatnio moj stary sprawdzony telefon dal ciala dwa razy. Wiec pewnie
    zbliza sie moment zmiany. No i co tu kupic, co tu kupic?
    Ale wiesz, nie czuje sie przez to gorszy. Nie majac firmowego konta na
    FB nikt mnie nie zbojkotuje. :-) Nie dostane hejtow i innych podobnych
    przez byc moze czyjas zmowe.
    Zobacz do czego moze doprowadzic monopol w sieci googla i fb.
    Konkurencja moze byc w stanie wykonczyc jak najbardziej uczciwa firme
    atakujac ja w sieci. Kto wie czy nie bylo tak w przypadku wlasciciela
    Reserved?
    To moim zdaniem ogromne zagrozenie ktore zdaje sie malo kto docenia, a
    prawo niewystarczajaco za tym podaza. Za gloszenie nieprawdy w radio,
    telewizji, prasie mozna byc sadzonym. Za niesluszne hejty itp., czy
    wypisywanie innych bzdur w sieci juz nie.
    Placenie gotowka w kasie sklepowej tez nie nastrecza mi zadnego
    problemu. Nie jestem maniakiem kart kredytowych. Bankom za bardzo zalezy
    na tym zebym ja mial tlumaczac jakie to dla mnie wygodne. Strasznie
    lubia dawac te karty. To musi byc niezly biznes.

    Pozdro.. TK