  • Data: 2014-03-05 22:50:53
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Adam <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 5 marca 2014 22:37:47 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Wyglada niezle. Obaczym i dzieki.

    To jest jak dla mnie model zaraz po Ztce - troche mniejszy wyswietlacz,
    troche mniej RAMu ale pozatym ma wszystko co trzeba :)

    Porownywanie nawigacji symbianowej z google mapsem (oczywiscie wymagany
    dostep do Internetu) jest smieszne :) W google mapsach masz na zywo
    aktualizowane wszystko - kazdy najmniejszy sklepik osiedlowy znajdziesz
    po nazwie, kazdy bankomat, kino, stacje benzynowa etc. Nie mowiac juz o tym
    ze pokazuje kilka wariantow tras z realnymi czasami jakie zajmie *w tym
    momencie* przejazd i to sie swietnie sprawdza. Odkad mam google mapsa
    ani razu automapy nie wyciagalem. Tylko wymagana ladowarka samochodowa bo
    z wlaczonym ekranem wystarczy na ~2h nawigacji :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.