    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Wed, 19 Mar 2014 07:20:19 -0700 (PDT)
    <8...@g...com>
    <3...@g...com>
    <lgbmtn$k86$1@node1.news.atman.pl>
    <f...@g...com>
    <lgbqfn$lg1$1@node2.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <0...@g...com>
    <e...@g...com>
    <lgc893$1uq$1@usenet.news.interia.pl>
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    From: Adam <a...@g...com>

    W dniu środa, 19 marca 2014 15:06:24 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > W sumie fajnie, ze masz tak pewnych znajomych i w wiekszej ilosci. Ale z
    > tym dzwonieniem i zajmowaniem sie wylacznie tym to troche przesadzasz.
    > Przed FB ludzie tez jezdzili i tez udawalo sie to zalatwic, a czasy byly
    > znacznie trudniejsze. Praktycznie jezdzilo sie w ciemno.

    Latwiej jak 20 osob szuka hotelu niz jedna. Latwiej jak 20 osob szuka
    informacji o miejscowosci, atrakcjach turystycznych, sposobie podrozowania
    i transporcie niz jedna :) To sa wlasnie te czasy gdzie informacja jest na
    wage zlota. Jade za tydzien do Londynu - jakbym jechal w ciemno wydalbym
    5 x wiecej kasy niz jak organizuje sobie wszystko via Internet.

    A to np. dlatego ze o promocji 2IN1 ktora daje dwa bilety w cenie jednego
    do kazdego zakupionego Travelcarda na caly dzien (ale tylko na kolei) nie
    dowiedzialbys sie na miejscu :-) I dlatego ze udalo sie po kilkudniowych
    poszukiwaniach znalezc hotel 3 gwiazdkowy w 1 strefie z obnizka 50% (tylko
    w jednym serwisie, na wszystkich pozostalych jest w tym terminie dokladnie
    raz drozszy). I tak dalej i tak dalej. Po prostu przerzucasz organizacje
    tego na kilka osob i wszyscy sa ze soba w stalym kontakcie. Kazdy komentarz
    zostanie przeczytany przez wszystkich zainteresowanych odrazu po napisaniu
    (na telefonie). To jest po prostu strasznie wygodne :)

    > Hehe kawaler.
    > A zaczna sie pieluchy, kolka, sraczka, przeziebienia... :-DD

    Mam wielu znajomych z ktorymi chodzimy na te piwo ktorzy maja juz dzieci
    w przeroznym wieku i jakos daje sie to wszystko pogodzic. Albo maly zostaje
    z babcia albo rodzice sie zmieniaja i chodza na zmiane :) Chodze na piwo
    regularnie raz w tygodniu i nie widze powodu zebym mial przestac jak
    pojawi sie dzieciak. Nie mozna sie tez zamykac w domu :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.