  • Data: 2014-03-24 11:56:13
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 24 marca 2014 10:46:29 UTC+1 użytkownik Adam napisał:

    > 1.9JTD swietny silnik. Czy samochod wygodny to nie wiem - ale jest wielki
    > wiec pewnie tak ;)

    6osób wygodnie podróżuje. wcześniej miałem Galaxy i pomimo tego że większy to mniej
    wygodny.

    > No ale kurcze, ten wyglad jest okropny...
    https://www.google.com/search?q=multipla+ii&safe=off
    &hl=pl&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=bw0wU8O_CM
    jAtQbf2oCoDg&ved=0CCcQsAQ&biw=1280&bih=858
    Niby później poprawili ale ja wolę pierwotna wersje;)
    W życiu miałem m.in trabanta, syrenę, garbusa, 3 duże fiaty, forda KA(żony)więc i
    Multipla do tego zestawu pasuje. A najlepsze jest jak jedziesz i paluchami z innych
    aut pokazują czy na parkingu obserwują tego dziwoląga;)

    > Za to pewnie tanio mozna kupic? :))

    A no. I nie ukradną;)) Za podobne pieniądze z takich troszkę większych aut to były
    sceniki ale jak usiadłem w środku to ciasno;)