  • Data: 2014-11-26 10:54:35
    Temat: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Od: Maniek4 <r...@s...won> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-26 09:55, Pete pisze:

    > Do pisania kodu tak, ale pogadaj z kimś, kto potrzebuje wydajnej grafiki
    > do pracy/rozrywki.

    To prawda, ale mysle ze to jednak mniejszosc.

    > Problem w tym, że w takim Lenovo zmienisz tylko napęd DVD. Do pamięci i
    > HDD brak dostępu.
    > A to IMHO podstawa.

    Kwestia podejscia. Ja nie przywiazuje sie do komputerow na dluzej jak
    dwa lata. Jak chodzi dluzej to dobrze, ale nie robie tragedii jak
    zabraknie mi dysku, bo komputer i tak po tym czasie zrobi sie stary.
    Dokladanie czego kolwiek to i tak reanimowanie trupa. Dzis chyba nikt
    swiadomy nie kupuje kompa na cale zycie tylko na zadania jakie wykonuje
    dzis i najblizszej przyszlosci. Do normalnych zadan domowych z palcem w
    de wystarczy nawet najtanszy laptop. Dolozenie paru zyli sprawi, ze w
    rozsadnym okresie konfiguracji mozliwej do zmiany w laptopie prawie na
    pewno nie trzeba bedzie zmieniac. Ale oczywiscie trudno zrozumiec
    blokowanie RAM jak piszesz. Czemu Na czym polega brak dostepu do pamieci?

    Pozdro.. TK