    From: Maniek4 <r...@s...won>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Dla Ergiego. Sorry, ale nie moglem sie powstrzymac.
    Date: Fri, 28 Nov 2014 14:12:24 +0100
    <8...@g...com>
    <m522k5$f75$1@node1.news.atman.pl> <m52q1m$a25$2@node1.news.atman.pl>
    <m544jf$l6n$2@node1.news.atman.pl> <m54896$pef$1@node1.news.atman.pl>
    <54774274$0$2151$65785112@news.neostrada.pl>
    <m57j9s$f8r$1@node1.news.atman.pl>
    <54776495$0$2657$65785112@news.neostrada.pl>
    <m5822p$nn$1@node1.news.atman.pl>
    <547862c6$0$2656$65785112@news.neostrada.pl>
    <m59pdg$7hc$1@node2.news.atman.pl> <m59qv3$u1k$1@node1.news.atman.pl>

    W dniu 2014-11-28 13:48, Pete pisze:

    > A teraz obejrzyj sobie klawiatury w obecnych laptopach. Rozmieszczenie
    > klawiszy różni się nie tylko w ramach różnych producentów, ale nawet
    > jeden producent stosuje różne układy w różnych modelach.
    >
    > O ile E jest zawsze obok R to już klawisze dodatkowe (wliczając
    > del/backspace i strzałki) są w różnych kosmicznych miejscach.
    >
    > Na to bezwzrokowe pisanie nie pomoże.

    Uklad alfanumeryczny jest zawsze taki sam. Kladziesz palce na
    klawiature, palcami wskazujacymi wyczuwasz dwa cycki na klawiszach i
    wiesz, ze z lewej to F, a z prawej to J, wlasciwie nad tym sie nie
    zastanawiasz, bo reszta juz idzie sama. To samo na klawiaturze
    numerycznej. Wystajacy cycek to zawsze klawisz 5.
    Dodatkowe klawisze to pikus, bo korzysta sie z nich stosunkowo rzadko w
    tresci. Do roznic rozmiarow klawisza enter i backspace stosunkowo szybko
    mozna sie przyzwyczaic. Od chyba zawsze pisze bezwzrokowo i nie mam z
    tym najmniejszych problemow. Wiekszym problemem jest przestawienie sie z
    klawiatury laptopa na stacjonarna.

    Pozdro.. TK