  • Data: 2012-01-31 14:23:50
    Temat: Re: Dla sceptyków i niedowiarków
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "ptoki" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    news:44b4ddd9-20fe-4807-9d1b-54172e856e61@eb6g2000vb
    b.googlegroups.com...

    >Bialy slupek nad literkami Ni konczy sie troche za polowie odleglosci
    >miedzy 5 a 10.
    >Czarny cienki to delta T.
    >Obok jest wyjasnienie i najpierw jest czarny gruby pasek - godziny
    >potem cienki czarny - roznica temperatur
    >a na koncu bialy lasek (no, niech bedzie zielony) i to jest ilosc
    >energii.

    >Wyjasnij mi jak krowie na miedzy gdzie popelnilem blad.

    Człowieku! Gdzie się tacy jak ty rodzą?

    Cały czas powtarzam cytuję "To skąd się wzięło wczoraj 12kWh a w sobotę
    15kWh?"
    W niedzielę widać było 8kWh. W piątek 10kWh.

    Sobota 15 kWh rozumiesz?

    Teraz wróć do tych zdjęć i zobacz o jakiej godzinie są zrobione. Widać to
    tu
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b958f5439f0b8c1d
    .html

    Widzisz godzinę? Bo ja widzę 11:53. Z tej samej godzinie jest zdjęcie
    statystyki.
    Gdybyś miał trochę oleju w głowie to byś pojął że w tej statystyce
    poniedziałek jeszcze się nie skończył i to co pokazuje to tylko uzysk od
    rana do godziny 11:53
    Ale ty się przyjebałeś akurat do poniedziałku a nie raczysz zauważyć co było
    w dni zakończone czyli piątek, sobota, niedziela.

    Czy teraz pojmujesz swój błąd?

    >Sterownika twojego nie znam ale to moze ty zle czytasz co pokazuje?

    Taaak. Zwłaszcza że strona wcześniej na sterowniku wyświetla wszystko w
    formie tekstowej...
    Na drugi raz specjalnie dla ciebie będę robił fotki danych w formie
    tekstowej.

    Marek