eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego Cydr Lubelski jest konserwowany kwasem siarkowym , zwanym siarczynami ?Re: Dlaczego Cydr Lubelski jest konserwowany kwasem siarkowym , zwanym siarczynami ?
  • Data: 2023-06-21 21:51:08
    Temat: Re: Dlaczego Cydr Lubelski jest konserwowany kwasem siarkowym , zwanym siarczynami ?
    Od: WS <L...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    środa, 21 czerwca 2023 o 13:59:19 UTC+2 a a napisał(a):

    > Oryginalna szara renata kosztuje juz 10zł / kg bo wycięto stare drzewa w pień i na
    targu nie da się kupić
    > Reneta do smażenia to prawdziwy cymes i nieosiągalna rzadkość w czasach
    przemysłowej uprawy jabłek GMO pochodzenia zaatlantyckiego

    U mnie na działce był kiedyś sad (taki wiejski, zajmował się tym wujek), przy budowie
    chałupy ponad 20 lat temu powycinałem (głównie wiśnie, wcześniej były jeszcze
    popularne tu śliwki żniwki, ale wujek powycinał...), została tylko ta jedna jabłoń,
    chyba starsza ode mnie...
    Jabłka są "falami", co 2-3 lata, więc albo nadmiar urodzaju, albo praktycznie nic...
    Przy dobrym roku nikt nawet za free nie chce pozbierać, bo wszędzie tego pełno...