eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-15 11:16:22
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cavallino napisał:

    > Nie kłam. Było napisane nie o prądzie za darmo, tylko o mieszkaniu
    > w bloku bez dostępu do gniazdka. Różnica jest zasadnicza.

    A to przepraszam. Insajderska opinia w tej formie jest jeszcze bardziej
    cenna dla potencjalnych chętnych, by iść w stronę elektrowozów. Mówi ni
    mniej ni więcej tyle, że możliwości ładowania w publicznych miejscach są
    niedostateczne i że trzeba sobie zorganizować własne gniazdko. Inaczej
    nie ma to sensu, trzeba jeździć zgazowaną hybrydą. Młodzi, wykształceni,
    z wielkich miast, mieszkający w zabudowie wielorodzinnej są grupą nie
    do pominięcia -- nic im po elektrykach, pójdą do gazu.

    --
    Jarek