eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje › Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-15 11:53:42
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A to przepraszam. Insajderska opinia w tej formie jest jeszcze bardziej
    > cenna dla potencjalnych chętnych, by iść w stronę elektrowozów. Mówi ni
    > mniej ni więcej tyle, że możliwości ładowania w publicznych miejscach są
    > niedostateczne

    No to źle Ci mówi.
    Problemem wcale nie są możliwości ładowania.
    Tylko wygoda i cena.

    Inaczej: ładując tylko "na mieście" jeździsz w podobnej cenie, co przy ice.

    Fakt, że lepiej i czyściej, ale jadąc raz w roku na wakacje do
    przysłowiowej Chorwacji, musisz poświęcić dodatkową godzinę czy dwie
    więcej na ładowanie.

    >i że trzeba sobie zorganizować własne gniazdko. Inaczej
    > nie ma to sensu, trzeba jeździć zgazowaną hybrydą.

    Nie trzeba.
    Ale też odpada główny dla mnie powód zakupu bev - opłacalność.

    >Młodzi, wykształceni,
    > z wielkich miast, mieszkający w zabudowie wielorodzinnej są grupą nie
    > do pominięcia

    Ty jesteś młody i z zabudowy wielorodzinnej, że to dla Ciebie problem?
    Bo jakoś nie wydaje mi się.
    Po prostu próbujesz nieudolnie hejtować.