eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieDlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożejeRe: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
  • Data: 2024-05-15 20:58:17
    Temat: Re: Dlaczego energia elektryczna jest droga i cały czas drożeje
    Od: Mateusz Viste <m...@...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    dn. 15.05.2024 o 15:56, Cavallino napisał:
    > Nie - domyślnie mówimy o nowych autach i ich sprzedaży.

    A ściślej - o nowych, luksusowo-sportowych autach. Bo EV jest zdaje się
    obecne tylko w tym segmencie...

    Ja to chętnie przesiadłbym się na EV, ale nie znalazłem nic co mogłoby
    konkurować z moją obecną, atmosferyczną Loganką 1.0 dla
    przebiegów rzędu 10 tys km. rocznie. Ma być nowe, mieć 5 miejsc,
    rozsądnej wielkości bagażnik, zasięg zimowy co najmniej 100 km i
    kosztować poniżej 20 tys euro wraz z paliwem na 5 lat (tj. na 50 Kkm).
    Mogę ładować pod domem. Osiągi i wyposażenie nieistotne. Istnieje coś
    takiego?

    Mateusz